Follow me and i will follow you back ;)

Friday 7 October 2011

Happy Friday Night =)

No idea for thinking a creative title for this post -,-
Start my post now =)

With a new hair cut
More neat than before cut yet   =D


Feel happy with this friday night 
No need  tuition No need reading  *feel good =D


最近生活过得蛮轻松 特别是吃素过后 
每天过着看戏吃饭 睡觉 踏脚车 
生活写意又自在  =)


你,我已经彻底的放下了
我告诉我自己 以后不会让别人能够在伤害我了
我要保护我自己 保护我自己的心
我不要再让我自己在痛苦的过日子了
我不会爱你 我只爱我自己 
我对我自己说  =)











No comments:

Post a Comment