Follow me and i will follow you back ;)

Wednesday 9 November 2011

November first post :)


Hello readers ! I am right here now :)
Full of dust here cause too long didn't update my beloved bloggie X))

老师没教书的日子过得特别充实 XDD
除了讲话和玩,还是讲话和玩 ,这种日子十分爽
UNO card 从小学玩到中学 还在玩 
扑克牌 我不会玩 还好我有军师  X)
Cho Dai Di 很好玩 
今天才学会的 一个两个教坏我蛤 XD
明天还想继续玩 希望没有 spot check 啦
阿弥陀佛 保佑保佑 ><
我还想玩 哈哈

快要长假了 倒数7天!
舍不得我的朋友 长假看不到你们了
珍惜我们在一起的时光吧!

No comments:

Post a Comment